Sundbyberg trafikskola

Körkort på spanska i Stockholm

Välkommen till oss på Sundbyberg Trafikskola i Stockholm. Hos oss kan du ta körlektioner på spanska för B-körkort både för automat och manuell bil.

NOTA, el contenido del curso se imparte sólo clases practicas (clases de conducir), no existe contenido teóretico por el momento. Detta innebär alltså att våra handledarkurser, risk 1 utbildningar och körkortsteori endast är på svenska.

Är du intresserad av att ta körlektioner på spanska så hör av dig till oss genom att klicka på knappen nedanför så hjälper vi dig att boka och se till att du kommer igång med din körkortsutbildning.

.

Ta körkort på spanska i Stockholm

Körlektioner på spanska

• 55 min långa körlektioner
  • Språk: Spanska och svenska
  • Övningsområden: Västra och norra Stockholm
  • Trafikskolebil: Audi (Manuell & Automat)
  • Körtider: Måndag-Fredag kl.12:00 - 18:00

.

Körlektioner på spanska i stockholm

Ta körkort på spanska

Här hittar du en informativ video på spanska som beskriver processen för hur du gör för att kunna ta körkort. Vill du ha en mer utförlig beskrivning av körkortsprocessen (på svenska) så klicka på knappen nedanför så berättar vi mer kring dom olika stegen.

Teoriprov på spanska

Undrar du hur teoriprovet kommer att gå till eller om du kan göra teoriprovet på spanska? Videon här bredvid visar hur ett teoriprov går till och ja, du kan skriva teoriprovet på spanska om du skulle vilja det.

Du hittar mer information om vårt teorimaterial (som är på svenska och engelska) genom att klicka på knappen nedanför.