Köp och leveransvillkor

Följande villkor gäller för Sundbybergs Trafikskola ABs försäljning över internet till konsument.

Beställning

Beställning av en vara eller tjänst sker på vår hemsida. För att handla måste du vara över 18 år. Är du ännu inte 18 år måste du ha målsmans tillstånd för att få göra det.

Priser

Priserna anges i svenska kronor och inkluderar moms. Priset på varan/tjänsten är det som anges på webbplatsen på beställningsdagen.

Betalning

Betalning görs i samband med beställningen och görs via bankgiro eller swish.

Ångerrätt / Retur

Hos Sundbybergs Trafikskola AB har kunden 30 dagars öppet köp.

Reklamation

Vid reklamation eller klagomål ska du vända dig till ansvarig på trafikskolan. Om du inte blir nöjd med trafikskolans hantering har du möjlighet att vända dig till Allmäna Reklamationsnämnden.

Behandling av personuppgifter

I samband med att du beställer en tjänst på vår hemsida godkänner du att Sundbyberg Trafikskola AB registrerar och elektroniskt lagrar de personuppgifter som du lämnar i samband med beställningen. Uppgifterna kommer endast att användas för administration av din beställningen.

Körkort spanska

Trafikskola Solna